Turizmin "qida zənciri" ndə bir səyahət agentinin rolu turların pərakəndə satışıdır (kuponlar). Tətil agentliyi turun fərdi komponentlərini özündə birləşdirmir: bilet, otel, hava limanlarında görüş, ekskursiya xidmətləri ... Agentliyin müxtəlif təchizatçılardan müxtəlif komponentləri seçdiyi və kompleksdə bir fiş satdığı nadir hallarda, iş bir turoperatorun (zavod turları) funksiyasını yerinə yetirir. Bu gün qanun agentliyi bu hüquqa (paketlə) məhdudlaşdırır.
 
Agentliyin qazancları 10% -dən 12% -ə qədər, daha az isə turun ümumi dəyərinin 8% -dən 15% -dəkdir. Səyahət agentliyi, komissiyanı çıxardıqdan sonra, turoperatoru məbləği turist operatoruna köçürdüyü zaman adi təcrübədir. Ancaq müqavilənin bəzi formalarına görə, turoperator agentliyə mütəmadi olaraq komissiyasına ödəyir (qaytarır).
 

2-3 səyahət agentləri ən çox səyahət agentliyində çalışırlar. Peşəkar terminologiyasında, turistlərin satıcısı idarəçidir, baxmayaraq ki, onun heç bir tabeçisi yoxdur. Model agentliyi normal bir kuryerə sahibdir. Yüksək mövsümdə bir köməkçi adətən ona yardım etməyə çalışır. Bir neçə il bundan öncə, kuryer turoperatorlara pul verərək, böyük məbləğləri sərf etdi. Dövlətdən təzyiq: hüquqi şəxslər arasında böyük nağd ödəmələrin qadağan edilməsi, həmçinin cinayətkarların pul vəsaitlərinin cəlbediciliyi - bəzən pul ilə kuryerlər qaçdı və onların oğruları soyuldu - bu faktorlar hesabların əksəriyyətini banka köçürdü.

Yuxarı