Vaqon təmiri

 

dəmir yolu (Fransız vagon, ingilis vagonu - vaqon). V prototipi kiçik bir vaqondur. Bu, ilk növbədə, dağ-mədən müəssisələrindəki taxta relslər boyunca, sonra atlı çəkilərlə hərəkət edən bir qutu idi. Əvvəl İngiltərədə, sonra isə Almaniyada çıxdı. 1786-cı ildə irlandiyalı R.L. Edgeworth bu cür arabalara qatar hazırlamağı təklif etdi. V. yaradıcılığı əvvəlcə Londonun yaxınlığında Surreydə tikilmiş at-temir yollarının aşkarlanması ilə bağlıdır. Sərnişin və yük vaqonları bu yolda atlı qatarla hərəkət etdi (şəkil 1). 1810-cu ildə Altayda P. K. Frolov Rusiyada ilk Zmeinogorsk atlı yolunu üç avtomobil qatarla ilk qurdu. J.-D. Stockton və Darlington (İngiltərə) arasında yol 1825-ci ildə açıldığı zaman 12 yük vaqon və 21 sərnişin buxarının bir qatarı sınaqdan keçirildi. "Manchester-Liverpool" qatarının açılışında avtomobil binasında əldə edilən nailiyyətlər (Şəkil 2) nümayiş olundu. İngiltərədə (1830) Rusiyanın da daxil olduğu bir çox ölkədən nəqliyyat mütəxəssisləri iştirak edirdi.
         Rusiyada 1846-cı ildə Aleksandrovskiy zavodunda ilk yük (şəkil 3) və sərnişin (Şəkil 4) çox tipli körpülər tikilmişdir. Bunlar 8 dəq. Qaldırılma qabiliyyəti olan arabelleksiz mərkəzi kuplalı 4 ədəd köprü və platforma əhatə olunmuşdur. ilk 2 akslı köprü 6,5-10 ton yüklü yükləmə qabiliyyəti ilə inşa edilmişdir; 1862-ci ildən etibarən, bozulmaz qida maddələrini nəql etmək üçün W-buzlaqları qurmağa başladılar; 1872-ci ildə 2 akslı tank və xüsusi qurbangahlar (canlı balıq, süd məhsulları, qum və s. 1892-ci ildə "normal" yük yükü 12,5 tonluq yük həcmi ilə yaradılmışdır 1905-ci ildə Rusiyada yük mallarının yük həcmi 15 ton, 1911-ci ildə isə 16,5 ton artaraq 19-cu əsrin sonunda yeni V tipləri, yay süsən orqanının dizaynı, çəkici qurğular, tampon qurğuları, əyləclər və s. Təkmilləşdirilmişdir. 1917-ci ildə yük donanması V əsasən 2-eksen B.
 
 
və ümumi:% 67, platformalar 18%, gondol 5%, tanklar 6% və digər 4%. Orta yükü 15,1 t.
         Rusiyada ilk sərnişin V.s Tsarskoye Selo dəmir yolunda çıxdı. 1837-ci ildə açılmışdı. Vizaların görünüşü vardı. 1846-51-ci illərdə Aleksandrovski Zavodunda 239 müxtəlif sərnişin avtomobilləri inşa edilmiş, 1865-ci ildə mühəndis KI Rekhnevski isə düzbucaqlı sürüşməni təmin edən ikiqat yay susuzlu bogi hazırlamışdır. Sərnişin təyyarələri (1-ci və 2-ci siniflərdə) oturacaqlar ilə təchiz edilmişdi və yalnız 1866-cı ildə Peterburq-Moskva (1867-ci ildə, Pullmanda yaradılmış yuxu havası sistemləri) sürətli poezdlərində ilk yuxu havayolları tətbiq edilmişdir. Sərnişin gəmilərinin donanması çox fərqli idi və 2, 3 və 4 baltadan ibarət idi. Əsasən taxta çərçivələr və gövdələrlə, soba və ya su ilə istiliklə (hər birinə fərdi) və ya xüsusi olaraq buxarla qazanxana; İşıqlandırma əsasən şamdan, nadir hallarda qazdır; demək olar ki, bütün sərnişin vaqonları avtomat əyləclərdən istifadə edərək, vidalı qapaqlı və tamponlarla təchiz edilmişdir. Sərnişin vaqonlarının normallaşdırılması 1896-cı ildə 4 ədəd 18 metr uzunluğunda tikinti ilə başlanmışdır. 1906-cı ildə Rykovski arabaları ilə iki mərtəbəli sərnişin tonozları tikilmişdir.
         Sovet hakimiyyəti illərində, avtomobil filosu köklü yeniləndi. 1931-ci ildə köhnə V. növlərinin tikintisi dayandırılmış və əhatə olunmuş 2- və 4-eksenli yük V. istehsalı müvafiq olaraq 20 və 50 tonluq yük qabiliyyəti, platformalar 20, 50 və 60 ton, tanklar 24, 45, 50 metr təşkil etmişdir; 4 ədəd özünü boşaltan açıq tramvaylar 60 ton yükləmə qabiliyyəti ilə; 25, 60 və 70 tonluq bir polad çərçivə və avtomatik ştamplanmanın quraşdırılmasına imkan verən bir sill işarəsi olan avtomatlar (Avtomatik Coupling bax). Cəsədlər metal çərçivə və ağacdan və ya metal təbəqədən hazırlanmış dəri ilə hazırlanmışdır. Şəhər yerli avtomat əyləclərlə təchiz olunmuşdur (bax Kazansev əyləc və Matrosov əyləci). 1947-ci ildən etibarən bütün metal sərnişin körpüləri inşa edilmişdir və onlar 23,6 m uzunluğunda, sərnişin və yük körpüləri arasında fərqlənirlər; şəbəkə və sənaye nəqliyyatı; geniş və dar üçün. rut. Müasir avtomobil özüyeriyən və özüyeriyən deyildir (motorlu elektriklənmiş dəmir yolları, tramvaylar, metro, dizel qatarları, vaqonlar və s.).

         Sərnişin V. (Şəkil 5-12) V. ümumi məqsədlərə (sərnişin daşınması üçün, həmçinin V.-restoran, poçt, baqaj, elektrik stansiyaları və s.) Və xüsusi təyinatlı (xidmət, sanitariya, laboratoriya, klub və .d.) Sərnişin tramvayları və metroları da sərnişinə aiddir. Sərnişin V. uzun məsafədən, bölgələrarası və şəhərətrafı trafiki ayırır. V. ümumi məqsədi: bölmə və bölmə (yumşaq və ya çətin). Airframes dəstəkləyici strukturun bütün metal gövdəsi, fərdi su və ya elektrikli istilik, məcburi və təbii ventilyasiya və elektrik işıqlandırması ilə tikilir. Bir çox V. kondisioner, isti su təchizatı və içməli suyun soyudulması üçün qurğuları var. Dizel və elektrik qatarları motor və trailer avtomobillərindən tamamlanır. Müasir vaginal yumşaq bölmələr 24-32 yer, çətin bölmələr isə 38 yataqdadır.

Yuxarı