Mühasibat işinin təşkili və vergi hesabatları

• vergilərin planlanması, restruktizasiyası və optimallaşdırılması;
• mühasibatlıq və daxili sənədləşmənin təşkili, dövlət orqanlarına hesabatların verilməsi;
• ianə, sponsorluq və investisiya qoyuluşu zamanı xüsusi vergitutma rejiminin əldə edilməsi;
• dövlət və yerli orqanlarla danışıqlar yolu ilə vergi güzəştlərinin və təşviqlərinin əldə edilməsi;
• əməliyyatların vergitutma nəticələri və digər vergi məsələləri üzrə rəylərin yazılması;
• şirkətin vergi uyğunluğu vəziyyətinin yoxlanılması və məsləhətlərin verilməsi;
• vergi mübahisələri və məhkəmə işləri;
• mühasibat uçotunun qurulması;
• əməkhaqqının hesablanması;
• aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması;
• vergi yoxlamalarının müşayiət edilməsi;
• vergi qanunvericiliyinə əsasən məsləhət;
• hesabataların Vergilər Departamentinə, Dövlət Sosial Müdafə Fonduna, Dövlət Statistika Komitəsinə, Dövlət Məşğulluq Fonduna və digər dövlət idarələrinə təqdim edilməsi;
• müəssisənin maraqlarının dövlət orqanlarında təmsil edilməsi.

Görülmüş iş əlavə edildi: 17.10.19, dəyişdirilmişdir: 31.01.20

Yuxarı