Instagram reklamları

Dünyada və eləcə də ölkəmizdə daha çox gənclərin aktiv olduğu, lakin hər yaş qrupundan olan insanların asudə vaxtlarını keçirdiyi və istifadəçilərinin gündən-günə artdığı Instagram 2015-ci ildən reklam platformalarını açıq elan etmişdir. Facebook reklamlarında olduğu kimi Instagram reklamlarında da göstəriş sayına (CPM) və klikləmə sayına görə (CPC) ödəniş formaları mövcuddur. Bu da bilavasitə sizin hədəfinizə uyğun çox az büdcə xərci deməkdir. Instagram sizə üç reklam modeli təklif edir:

Bir-şəkilli reklam modeli
Çox-şəkilli reklam modeli
Video reklam modeli
Əlbəttə, bu reklam modellərinin istifadəsi zamanı istifadəçilərin reklam təcrübəsi də nəzərə alınır. Belə ki, bəzi istifadəçilər şəkil reklamlarına reaksiya verirlərsə, digərlərinin diqqətini daha çox video reklamları çəkir.

Əgər instagram reklamlarını özünüz həyata keçirməyə qərar vermisinizsə, bu yolda sizə yardımçı olacaq ən mühüm strategiyaları bloqumuzda tapa bilərsiniz.


LINKEDIN REKLAMLARI
Digər sosial platformalar üçün tətbiq olunan bəzi qaydalar LinkedIn üçün də keçərlidir. Lakin Instagram və Facebook kimi nisbətən əyləncə xarakterli sosial şəbəkələrldən fərqli olaraq LinkedIn-nin auditoriyasını professional peşələrin insanları təşkil edir. Bu LinkedIn reklamlarına daha effektli hədəfləmə imkanı verir. Bu səbəbdən də LinkedIn reklamları digər sosial platformalardan daha yüksək qiymətə başa gəlir. LinkedIn bir neçə reklam növü təklif edir:

Mətn reklamları
Display reklamları
Dinamik reklamlar
Sponsorlu məzmun
Sponsorlu InMail

www.interactivemedia.az
Görülmüş iş əlavə edildi: 31.10.18

Yuxarı