Bu gün internet məkanında yüzlərlə təkliflər. Bizim diqqətimiz öz məhsullarını/xidmətlərini təklif edən onlarla reklam bannerinə və saytlarına yayılır. Marketoloqun vəzifəsi potensial müştərinin diqqətini qazanmaq, onu alıcıya çevirmək və ən başlıcası, onu saxlamaqdır. Model aysberqə bənzəyir: biz yeni müştərilərin zirvəsini görürük və suyun altında daimi alıcılardan ibarət verilənlər bazası gizlənir ki, bu da müntəzəm mənfəət və marjinallığın yüksək göstəricilərini gətirir. Yeni məqalədə biz e-poçt marketinqinin potensialı və səmərəliliyi haqqında danışacağıq.
E-poçt-marketinq artıq mövcud müştəriləri saxlamaq vəzifəsini effektiv şəkildə həll edir. Hər hansı bir marketinq aləti kimi, onun xüsusiyyətləri və müəyyən sistemi var. Məqalədə biz baxacağıq:
Əsas göstəriciləri e-mail marketing.
Növləri, e-mail-e-poçt.
Məktub satan formul.
Open rate-məktublar açmaq insanların faiz. Birinci dəfə yaxşı göstəricilər — 60-70%, qalan üçün — 20-30%. Amma yalnız məktubun açılmasını deyil, həm də linkdə keçməsini vacibdir. Buna görə daha vacib parametr — click rate — məktuba daxil olan və linki tıklayan insanların faizi.
Hər gün orta statistik internet istifadəçisinin poçt qutusuna onlarla məktub daxil olur. Onların hər biri öz unikallığı və əhəmiyyəti haqqında "qışqırır", lakin onların 90% qutunun altındakı oxunmamış və unudulmuş qalacaq.
Məqsədimiz, oxumaq üçün asan olan və insana çatdırmaq istədiyimiz bütün lazımi məlumatları ehtiva edən qısa, delicious bir məktub yaratmaqdır.
Məktubun məqsədindən asılı olaraq aşağıdakı növləri seçə bilərsiniz:
1. Texniki məktublar. Məqsəd insanı qarşıdan gələn hadisə barədə məlumatlandırmaqdır: vebinar, intensiv, canlı tədbir, başqa bir xidmətə keçid, hadisənin ötürülməsi və ya onun keçirilmə vaxtının dəyişdirilməsi. Bu məktubda biz fəaliyyət üçün aydın təlimat verir. Əgər biz konfrans üçün məktub yazırıqsa, məsələn, Tədbirin tarixini, yerini, vaxtını, iştirak şərtlərini və s.göstəririk.
2. Satan məktublar. Məktubun əsas məqsədi bir insanı linkə tıklamağı təşviq etməkdir. Buna görə də ən çox diqqəti məhz istinadlara və çağırışlara ayırırıq,
mütləq bir müştəri üçün fayda vasitəsilə yazılı və təklifin dəyərini izah etmək lazımdır. Məsələn, məhsulunuzu yaratmaq və internette başlanğıclar qazanmaq üçün biliklərinizi qablaşdırma və satmaq üçün master-klass üçün qeydiyyatdan keçin.
3. Məzmun məktubları. Kontent Məktubunun məqsədi abunəçiyə ekspert olduğunuz mövzu və ya satacağınız yaxınlaşan kursun mövzusu üzrə pulsuz faydalı material verməkdir. Unutmayın ki, bu cür məktublarda heç bir satış yoxdur, Biz yalnız abunəçilərinizi motivasiya edirik və onlarla ünsiyyət qururuq. Onlara, sosial şəbəkələrinizə abunə olmağı xahiş edən bir insanı, sitenizdeki məqaləyə, YouTube kanalınızdakı videoda və s.şərh etmək xahişi ilə göndərə bilərik.
4. Veb-məktublar. Hər hansı bir webinar, master-klass və ya bu cür online tədbirləri ilə müşayiət xüsusi seriyası e-poçt:
Tədbirə istinadla və iştirakdan əldə olunan faydanı təsvir edən ətraflı elanla dəvət etmək.
Keçmiş məktubdan qeydiyyatdan keçməyənlər üçün yaşayırıq.
"Qeydiyyat üçün təşəkkür edirik" — biz taleyi şərtləri açıqlamalıdır olan bir təşəkkür məktubu (zaman keçiriləcək, çıxışı ilə bir link gəldiyi zaman, necə hadisə keçiriləcək, spikerlər və digər).
Tədbirdən bir gün əvvəl məktub-bir insanın iştirakçı olduğunu xatırladan, bir daha tədbirin elanını və mövzunun aktuallaşdırılmasını təmin edir.
Tədbirin 9-da səhər saatlarında bir məktub, hadisənin nə olduğunu xatırladır və giriş ilə bir keçid veririk (əgər varsa).
Tədbirdən bir saat əvvəl məktub ona istinad edərək yayım otağına dəvət edir (giriş, parol, əgər varsa).
Yayım zamanı məktub (dojim). Belə bir məktubun təxminən mətni: "biz artıq başlamışıq, bizə qoşulun" və bir daha giriş ilə bir link veririk.
Tədbirin qeydiyyatı ilə məktub (isteğe bağlı). Qeyd edək ki, məktubların hər birində istinad fayda vasitəsilə müraciət formasında üç dəfə verilir.
5. Məktublar canlıdır. Məhsul üçün ərizə verildikdən və onu 24 saat ərzində ödəmədikdən sonra, bir şəxs satın almaq istəyən bir məktub alır. Cəmi üç məktub, 24 saat ərzində dövriliklə göndərilir və ərizənin ödənişini ödəməlidirlər.
1-ci məktub-gain. Bu məktubun məqsədi kursun satın alınmasından faydalanmaq, onu almaq arzusuna səbəb olmaqdır.
2-ci məktub — məntiq. Məktubun məqsədi məhsulun satın alınmasının məntiqi əsaslandırılmasıdır. Burada yalnız quru faktlar və heç bir Lyrics təqdim edirik.
3-cü məktub-fear. Məktubun məqsədi, zərər hissi doğurmaq, ağrıları əzmək, məhsulunuzu satın almadan bir insanın necə pis olacağını göstərməkdir. Bu məktubda biz vaxtla və ya miqdarla və ya endirimlərlə onlayn olaraq təyin edirik.
6. Minnətdarlıq məktubları. Məktubun məqsədi satın alınması üçün təşəkkür etmək və satın alınan məhsul (kurs, məhsul, xidmət) üçün bütün detalları təmin etməkdir.
Formal olaraq, hər hansı bir məktub 4 elementdən ibarətdir. 4 əsas maddənin hər birini düşünün və müştərilər bir fincan qəhvə üçün səhər qəzeti əvəzinə məktublarınızı oxumağa başlayacaqlar:
Mövzusu (mövzu). Darıxdırıcı, orta və banal Başlıq bütün səylərinizi aradan qaldıracaq. Faydalı məlumatlar, düzgün tərtibat və məktubda belə məharətlə istifadə etdiyiniz Qeyri-standart psixoloji üsullar bir göz qırpımında yapışan mövzu seçməsəniz, "səbətə" düşəcəkdir. Mövzunun məqsədi məktubun açılmasına razı olmaqdır.
Bədən yazı (mətn). Təkliflərin müxtəsərliyi, aydınlığı və aydınlığı — oxucunun diqqəti uğrunda mübarizədə sizin üstünlüyünüzdür. Hər bir məktub, paraqraf və təklif oxucu üçün aydın dəyər daşımalıdır. Hər dəfə bir şey göndərərkən, özünüzdən soruşun, alıcı bunu qiymətləndirəcəkmi? Ona bu materialın xeyri olacaqmı?
Linklər. Hər bir e — poçt ən azı üç hiperlink olmalıdır: bir dəfə — maraq səbəb; ikinci dəfə — səmərəli motivləri istinad, son dəfə-bir çatışmazlığı və ya zərər hissi yaratmaq.
P. s.. Məktubdan sonra əlavə bir link verə və ya aşağıdakı məktubu təqdim edə bilərsiniz.
Xüsusi bir məqsəd hazırlayın, oxucunun vaxtına hörmət edin və yaradıcılığınızı istifadə edin — müştəriləriniz bunu yüksək qiymətləndirəcəklər.