Yat təmir

 

idman, istirahət və turizm üçün nəzərdə tutulmuş yelkənli, motorlu və ya yelkənli motorlu gəmi. Onlar müxtəlif gövdə dizaynları və ölçüləri, yelkənli silah və gəmi arxitekturası ilə seçilir. Ən çox yelkənli yatlar.

Yelkənli yatlar beynəlxalq qaydalara uyğun olaraq qurulmuş uzun uçuşlar və yarış üçün nəzərdə tutulmuş kruizlərə bölünür. Yelkənli, yelkən ölçüsü və gövdə formasından asılı olaraq, yelkənli yatlar siniflərə bölünür: beynəlxalq, milli və sərbəstdir. Yatların bərk və ya qismən bir göyərtə, müxtəlif növ kelsa - balast və ya xəndəklər (qalxanlar) ola bilər. Cruising yatlar ümumiyyətlə sabit bir mühərriki ilə təchiz olunmuşdur, geniş bir kabin, köməkçi avadanlıq, yelkənli avadanlıqla təchiz olunmuşdur. Yarış "Snipe", "Finn", "Flying Dutchman", R-5.5 sinif kəmərləri, "Star" sinifi, trimarans və s. ədalətli külək. Tək mastlı yat üçün tam yelkənlər dəsti (sloop) 16 yelkəndən ibarətdir; Yelkən qurulması hava şəraiti ilə müəyyən edilir. Yelkənli yatlardakı qayalar ağacdan, plastikdən, sementdən, metaldən (adətən alüminium-magnezyum ərintilərindən və ya poladdan) hazırlanır. Yelkənli yatlarda çox uzun və yelkənli yelkənli işlər görülmüşdür. 1895-98-ci illərdə American D. Slocum, müxtəlif limanlara girərək 3 il davam edən dünyanın ətrafında yalnız 37 metr (11 metr) taxta sloop etdi. 1967-ci ildə ən yaxşı təhlükəli yoldan keçən ingilis fəlakətçisi F. Chichesterin rekord qırıcı (225 gün) tək-tək səyahəti - Yaxın Ümid və Cape Hornun köməyindən keçdi. Chichester də hər 4 il ərzində iştirak edən və 50-dən 120-ə yaxın iştirakçıya cəlb edən Atlantik tərəfində təklərin yelkən yarışlarının təşkilatçı və qalibidir.

Yuxarı